Teads Bemutatja a Technológiai Temákat 2025-re
A Teads, a globális médiaplatform, bemutatta a “Tech Themes 2025” című jelentését, amely öt kulcsfontosságú technológiai témát ragad meg, amelyek várhatóan jelentősen befolyásolják a marketing és média stratégiákat 2025-ben. A tanulmány célja, hogy segítsen a hirdetőknek és a márkáknak eligibilis módon navigálni a jövő kihívásain, miközben kihasználják az újonnan felmerülő lehetőségeket.
Technológiai és Kulturalis Változások Hatása
A 2025-re vonatkozó technológiai témák kidolgozása a Teads Global Tech Themes Survey felmérésén alapul, amely az iparági trendekre és a globális média- és marketingvezetők, például a Garnier, Toyota és Hilton szakértői véleményeire épül. A jelentés kiemeli, hogy a technológiai fejlődés, a közönség viselkedésének és a globális kultúrális-politikai eseményeknek a kombinációja alapjaiban formálja meg a média táját.
Natalie Bastian, a Teads globális marketingvezetője elmondta: “A 2024-es reklám- és médiaszakmai vezetők az új, fragmentált médiaszerkezetre reagáltak. 2025-re pedig ezek a témák irányítják a fókuszunkat, hogy megfeleljenek ügyfeleink szükségleteinek.” Hozzátette: “A lehetőségek számosak, miközben kihasználjuk a technológia adta lehetőségeket, a CTV videók evolúciójától kezdve a vásárlásra alkalmas formátumokig és a kontextuális célzásokig.”
Az Öt Kulcsfontosságú Téma
1. Az Omnikanális Videó Engagement Átalakítása
Az omnikanális videós stratégiák forradalmasítják a márkák közönséggel való interakcióját, megerősítve a koherens és hatékony narratívát a különböző képernyők között. A Teads attention-based megközelítése célja, hogy a videók túlszárnyalják a hagyományos láthatósági mutatókat, fokozva a relevanciát és a márkák emlékezetességét.
2. A Személyre Szabás és Adatvédelem Kiegyensúlyozása
A digitális környezet adatvédelmi szabályozásainak megváltozása miatt a hirdetők elévülhetetlen kihívása a személyre szabott élmények nyújtása a fogyasztói magánélet tiszteletben tartásával. A kontextuális célzás hatékony megoldást kínál, lehetővé téve az összhangban lévő hirdetések megjelenítését anélkül, hogy zavaró nyomkövetésre lenne szükség.
3. Bizalom és Relevancia Felépítése
A prémium környezetek nemcsak a márka biztonságát garantálják, hanem növelik a felhasználói elköteleződést is. A jelentés szerint a prémium hirdetési környezetekben a ROI akár 25%-kal is emelkedhet, ami elengedhetetlenné tette őket azon hirdetők számára, akik az elérhetőséget és a jó hírnevet kívánják egyensúlyba hozni.
4. Márkák Kapcsolatának Erősítése Személyes Pillanatok Által
A globális események, mint az Olimpia, vagy a mindennapi kulturális pillanatokhoz való illeszkedés biztosítja, hogy a márkák relevánsak és emlékezetesek maradjanak. A jelentés rámutat, hogy a kulturális események során elhelyezett hirdetések akár 25%-kal magasabb elköteleződést érnek el.
5. Az Érdeklődés Gesztusának Megvalósítása
A kreatív kiválóság, amelyet mesterséges intelligencia és innovatív megoldások vezérelnek, átalakítja a közönség elköteleződését mérhető eredményekkel az ügyfélút minden szakaszában. A Teads olyan AI által vezérelt termékeket kínál, mint az ‘AudioStack’ és a ‘Personalized AI Voiceover’.
Széleskörű Kutatás Alapján
A “Tech Themes 2025” jelentés novemberben készült a tavalyi év során, 110 hirdető, márka, ügynökség és kiadó bevonásával 35 országból. A jelentés célja, hogy útmutatást adjon a marketing szakemberek számára a várható technológiai trendek felfedezéséhez.
A Teads folyamatosan arra törekszik, hogy támogassa a hirdetőket az új kihívások és lehetőségek előnyére történő kihasználásában, hiszen a technológiai fejlődés és a fogyasztói magatartás változása elkerülhetetlenül formálja a jövőt.
További részletekért kérjük, látogassa meg a Teads hivatalos weboldalát.