A Facebookot ismeri a magyar, a Google+-t nem

Szinte minden netező Zuckerberghez regisztrál, a Google közösségi oldalát még a kicsik is legyőzik.

A Google közösségi oldala, a Google+ nem rendelkezik jelentős számú, aktív felhasználói táborral Magyarországon, még a jóval kisebb szolgáltatások, az Instagram képmegosztó, a Pinterest hírmegosztó és a LinkedIn közösségi hálózat - derül ki a KutatóCentrum felméréséből.

Itthon a Facebook a király

A Facebook ismertsége gyakorlatilag 100 százalékos a magyar internetezők körében - derül ki a felmérésből. A magyar felhasználók 89 százaléka regisztrált Mark Zuckerberg oldalára, és 96 százalékuk aktívan használja is azt.

A Google+ ismertsége ugyan megközelíti a Facebookét – a netezők 87 százaléka hallott már a szolgáltatásról –, de továbbra sem tudta meghódítani a magyar közönséget: a kutatásban részt vevők 55 százaléka tagja az oldalnak, de a regisztráltaknak csak kevesebb mint fele (43 százaléka) aktív felhasználó. Ez annak ellenére van így, hogy a Google agresszívan próbálja népszerűsíteni az oldalát, más szolgáltatásainak használóinak is felajánlja a Plus-fiók létrehozását.

A kisebb oldalak közül itthon az Instagram, a LinkedIn és a Pinterest erős. Mindhárom szolgáltatást a tagok közel 60 százaléka használja rendszeresen. „Igaz ugyanakkor, hogy más-más közönséget érnek el: míg a LinkedInt elsősorban a felsőfokú végzettségűek és a budapestiek használják, addig az Instagram és a Pinterest esetében a 18-29 évesek és a nők a legaktívabbak

Sokan attól félnek, kimaradnak valamiből

Az internetezők több mint 70 százaléka napi szinten használja valamelyik közösségi platformot, egyharmaduk még munkaidőben is ezeken az oldalakon kapcsolódik ki, 16 százalékuk pedig úgy érzi, ha néhány napig nem lép be, sok mindenből kimarad.

Csaknem minden ötödik magyar netező már gyakrabban lép be mobilról a közösségi oldalakra, mint asztali gépről vagy laptopról.

 

Forrás:origo.hu

 
Pafi.hu

Időjárás

Hőtérkép

Gazdit keresek!!!